skrij vrstico

NOVO! Hair vitamins učinkovita formula z biotinom za dolge, močne in sijoče lase. < klikni

Pomoč uporabnikom
01 5653040 info@nutrisslim.si
0,00 €
Prijava
skrij vrstico
  • Brezplačna dostava za vse nakupe nad 30 eur.
  • Kontrola kakovosti v skladu s HACCP standardi.
  • Slovenska blagovna znamka uveljavljena že v več kot 30 državah.
  • 100% varen nakup in plačilo. Preverjena in certificirana spletna trgovina.

LCHF način prehranjevanja

LCHF (Low Carb, High Fat) dieta pomeni dieta z malo ogljikovimin hidrati in veliko maščobami. Pred nekaj leti je način prehranjevanja z veliko maščobami veljal za nezdravega, v zadnjem času pa nanj prisega vedno več ljudi, estradnikov in vrhunskih športnikov.lchf dieta prehrana

Začetki LCHF diete

Začetke LCHF diete je zasnoval dr. Atkins, zato jo nekateri še vedno imenujejo Atkinsonova dieta. Uporabljala se je kot ena izmed metod za zdravljenje epilepsije. Za dieto, pri kateri gre v principu za povečan vnos maščob in zmanjšan vnos ogljikovih hidratov, se je uveljavilo več izrazov, kot na primer Atkinsonova dieta, LCHF dieta, ketogena dieta, med njimi pa so manjše razlike.

Prednosti prehranjevanja z LCHF

V zadnjem času je LCHF dieta najpopularnejša dieta za zmanjševanje telesne teže. Maščobe in beljakovine imajo namreč precej večjo nasitno vrednost kot ogljikovi hidrati, kar pomeni da smo siti dlje in ne posegamo po vmesnih prigrizkih. Ker telo ne dobi energije iz ogljikovih hidratov iz hrane, začne za energijo porabljati lastne beljakovine in maščobe.

Slabosti dolgotrajnega prehranjevanja z LCHF

Ker telo za energijo ne dobi ogljikovih hidratov, začne iz maščob in beljakovin tvoriti ketone (zato izraz ketogena dieta), ki jih izkorišča za energijo, presežki pa se izločijo čez ledvica. Stroge ketogene diete se ni priporočljivo držati več kot štiri tedne, ob tem pa je potrebno povečati vnos tekočin, da zaščitimo ledvica.

Kje je torej ravnovesje?

Za zdrav življenjski slog priporočamo milejšo verzijo LCHF diete, ki v jedilnik še vedno vključuje nekaj ogljikohidratnih živil. Priporočamo čim bolj polnovredne ogljikove hidrate, neprečiščena in polnovredna žita.

Katera živila lahko uživamo in katerih se moramo izogibati?

Uživajmo meso, ki je čim bolj naravno. Kupujmo pri lokalnem mesarju, predelanih mesnin kot so salame pa se izogibamo. Mleko in mlečne izdelke (najbolje polnomastne), vendar ne sadnih različic skut in jogurtov, saj vsebujejo veliko sladkorja. Pri jajcih se držimo isteg anačela kot pri mesu- čim bolj domače. Vse vrste zelenjave, z izjemo stročnic (visoka vsebnost škroba), pri sadju izbiramo citruse in jagodičevje, ki vsebuje najmanj fruktoze. Olja izbiramo hladno stiskana, lahko uživamo tudi vse vrste masti, oreščke in semena. Od sladil lahko uporabljamo eritritol, ksilitol in sladila na osnovi stevije, izogibamo pa se sladkorju, medu in sirupom. Najpomembnejše je, da se izogibamo sladicam, energijskim pijačam in ostalim živilom z visoko vsebnostjo enostavnih ogljikovih hidratov.

Pripravi slasten LCHF kruh brez glutena. Recept najdeš TUKAJ.



Nutrisslim d.o.o., Obrtna cona 29, 1370 Logatec, Slovenija

T: 01 5653040, F: 01 5653042, info@nutrisslim.si

NE ZAMUDI!

Ne zamudi posebnih ponudb, novosti in promocijskih kuponov!

Strinjam se s Pogoji vpisa in se zavedam, da lahko svojo privolitev kadarkoli umaknem.

Spremljajte nas

01 5653040
Pomoč uporabnikom

Oblike plačil

© 2019 Nutrisslim. Vse pravice pridržane.

Vsa vsebina na spletni strani www.nutrisslim.com je informativne narave in ne more nadomestiti nasveta farmacevta ali obiska pri zdravniku.

Web Statistics