Lokacijo vašega paketa lahko preverite z vpisom
sledilne številke (ki ste jo prejeli v emailu o odpremi vašega paketa) na naslednji povezavi:
https://gls-group.com/SI/sl/sledenje-posiljki/
- Kje dobim sledilno številko?
Sledilno številko vašega paketa vam posredujemo v email sporočilu, kjer vas obvestimo o odpremi in dostavi vašega paketa. Prav tako je sledilna številka vključena v sporočilih, poslanih s strani GLS.
Za dostavo paketov uporabljamo dostavno službo
GLS. Kurir vam bo dostavil paket na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu. Paketke dostavljajo ob delovnih dneh. Če vas ob dostavi paketa ne bo na naslovu, boste prejeli vse informacije, ki jih potrebujete za prevzem paketka (v nabiralnik ali pa po mailu oziroma SMS-u).
- Imam težave z dostavo, kaj lahko storim?
Za pomoč pri dostavi se lahko obrnete na GLS, preko telefona:
+386 1 500 11 50 in
+386 1 500 11 90 ali maila
[email protected] – od ponedeljka do petka med 7:30 in 16:00.
Na voljo smo vam tudi na
[email protected]. Z veseljem vam bomo pomagali razrešiti težavo in omogočiti, da bo paket čim prej pri vas.
- Kakšni so stroški dostave?
Pri nakupih
pod 49 €, znaša strošek dostave preko GLS 3,99€.
Pri nakupih
nad 49 €, je poštnina brezplačna!
- Dostavljeni so bili poškodovani izdelki
Če opazite poškodbo paketa, morate ob prevzemu dodati opombo, da je paket poškodovan. Nato nam podrobnosti (vključno s fotografijami) posredujte na
[email protected] v roku 8 dni od prejema paketa. Preverili bomo, ali ste upravičeni do zamenjave z novimi izdelki in ustrezno podali navodila.
Zavarovanje paketov zagotavlja mirnost strankam, ki so zaskrbljene zaradi svojih pošiljk. V primeru poškodovanih ali manjkajočih izdelkov vam zagotavljamo rešitev na naše stroške, da vam naročene izdelke zagotovimo v najkrajšem možnem času.
Naročila s storitvijo “preskoči vrsto” se prioritetno obravnavajo in pakirajo. Tako si lahko zagotovite obravnavno za hitrejšo izdobavo paketa.