DOSTAVA PAKETA
- Kje je moj paket?
Lokacijo vašega paketa lahko preverite z vpisom sledilne številke (ki ste jo prejeli v emailu o odpremi vašega paketa) na naslednji povezavi: https://www.dpd.com/si/sl/prejem-paketov/sledenje-paketu/
- Kje dobim sledilno številko?
Sledilno številko vašega paketa vam posredujemo v email sporočilu, kjer vas obvestimo o odpremi in dostavi vašega paketa. Prav tako je sledilna številka vključena v sporočilih, poslanih s strani DPD.
- Kako pošiljate pakete?
Za dostavo paketov uporabljamo dostavno službo DPD. Kurir vam bo dostavil paket na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu. Paketke dostavljajo ob delovnih dneh. Če vas ob dostavi paketa ne bo na naslovu, boste prejeli vse informacije, ki jih potrebujete za prevzem paketka (v nabiralnik ali pa po mailu oziroma SMS-u).
- Imam težave z dostavo, kaj lahko storim?
Za pomoč pri dostavi se lahko obrnete na DPD, preko telefona: +386 (0)1 513 23 00 ali maila [email protected] – od ponedeljka do petka med 7:30 in 16:00.
Na voljo smo vam tudi na [email protected]. Z veseljem vam bomo pomagali razrešiti težavo in omogočiti, da bo paket čim prej pri vas.
- Kakšni so stroški dostave?
Pri nakupih pod 49 €, znaša strošek dostave preko DPD 3,99€.
Pri nakupih nad 49 €, je poštnina brezplačna!
- Dostavljeni so bili poškodovani izdelki
Če opazite poškodbo paketa, morate ob prevzemu dodati opombo, da je paket poškodovan. Nato nam podrobnosti (vključno s fotografijami) posredujte na [email protected] v roku 60 dni od prejema paketa. Preverili bomo, ali ste upravičeni do zamenjave z novimi izdelki in ustrezno podali navodila.
- Paketno zavarovanje
Zavarovanje paketov zagotavlja mirnost strankam, ki so zaskrbljene zaradi svojih pošiljk. V primeru poškodovanih ali manjkajočih izdelkov vam zagotavljamo rešitev na naše stroške, da vam naročene izdelke zagotovimo v najkrajšem možnem času.
- Preskoči vrsto
Naročila s storitvijo “preskoči vrsto” se prioritetno obravnavajo in pakirajo. Tako si lahko zagotovite obravnavno za hitrejšo izdobavo paketa.
REKLAMACIJE
- Želim vrniti izdelek. Kako lahko to storim?
V roku 60-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov, nas v primeru vračila izdelkov o tem obvestite na [email protected].
Naslov za vračilo izdelkov: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenija.
Ob vračilu izdelkov je nujno potrebno priložiti izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov, ki ga lahko najdete TUKAJ.
Več o pravici odstopa od pogodbe oz. naročenega blaga si lahko preberete tudi V Pogojih poslovanja, tukaj: www.naturesfinest.si/pogoji-poslovanja/
- V paketu so bili napačni izdelki
Če ste prejeli napačne ali poškodovane izdelke, navedite podrobnosti (vključno s fotografijami) v 8 dneh od prejema paketa. Preverili bomo, ali ste upravičeni do zamenjave z novimi izdelki in ustrezno podali navodila. V zadevno vrstico vključite številko potrditve svojega naročila, da bomo lahko enostavno našli vaše naročilo in takoj obdelali vašo zahtevo.
- Manjkajoči izdelki
Zavedamo se, da je prejemanje celotnega naročila za vas pomembno in prav tako je za nas! Naredimo absolutno vse, kar je mogoče, da pravočasno in v dobrem stanju odpremimo vaše naročilo.
V roku 8 dni se obrnite na [email protected], da bomo lahko organizirali zamenjave za manjkajoče izdelke. V zadevno vrstico vključite številko potrditve svojega naročila, da bomo lahko enostavno našli vaše naročilo in takoj obdelali vašo zahtevo.
INFORMACIJE O NAROČILIH
- Kako izkoristim kodo za popust?
Na en nakup lahko izkoristite eno promocijsko kodo, ki jo vpišete v zadnjem koraku nakupa, na Blagajni.
- Kaj storim, če ne prejmem potrditvenega maila o naročilu?
Naši potrditveni e-maili se avtomatsko pošljejo takoj po nakupu na naši spletni strani. V kolikor ga niste prejeli, vas prosimo, da najprej preverite nezaželeno (»spam«) pošto.
Lahko, da ste ob nakupu vnesli tudi napačen e-mail naslov, v tem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate in skupaj bomo preverili, kaj se je zgodilo. Vendar nujno preverite najprej vaš »spam« filter.