skrij vrstico

NOVO! Hair vitamins učinkovita formula z biotinom za dolge, močne in sijoče lase. < klikni

Pomoč uporabnikom
01 5653040 info@nutrisslim.si
0,00 €
Prijava
skrij vrstico
  • Brezplačna dostava za vse nakupe nad 30 eur.
  • Kontrola kakovosti v skladu s HACCP standardi.
  • Slovenska blagovna znamka uveljavljena že v več kot 30 državah.
  • 100% varen nakup in plačilo. Preverjena in certificirana spletna trgovina.

Zakaj je magnezij tako pomemben za naše zdravje?

Magnezij je v našem telesu četrti najbolj zastopan element. Ima pomembno vlogo pri uravnavanju krvnega pritiska, glukoze v krvi, pri uravnavanju inzulina in pri presnovi adenozin trifosfata (energijske molekule). 1 Sodeluje pri več kot 300 encimskih reakcijah, ki so odgovorne, da naše telo normalno deluje, prav tako sodeluje pri sintezi beljakovin ter pri prenosu živčnih dražljajev. Vpliva na normalno psihološko delovanje, na delovanje srca in zdravje kosti2.

Priporočen dnevni vnos magnezija znaša več kot 300 mg, odvisno od spola, starosti in drugih karakteristik posameznika3. Magnezija je v telesu največ v kosteh, nahaja pa se tudi v mišicah, drugih mehkih tkivih, najmanj pa ga je v izven celičnih tekočinah – v krvi.

Dobri viri magnezija so oreški, polnozrnate žitarice, stročnice, zelena zelenjava, pomaranče, banane7. Pomankanje magnezija imenujemo hipomagneziemija. K njej so najbolj nagnjeni sladkorni bolniki, starejši ljudje, ter ljudje, ki imajo povečano izločanje (športniki) ali zmanjšano absorpcijo (stres, črevesne bolezni) magnezija. Posledice hipomagneziemije so hipertenzija, metabolni sindrom, ateroskleroza, mišični krči, arterijske kalcifikacije in drugi5.

Najnovejše študije kažejo, da je vnos magnezija vedno manjši, kar ima lahko resen vpliv na zdravje posameznika. Vnos dodatnih 100 mg/dan magnezija je bilo povezanih s 5 % zmanjšanjem tveganja za hipertenzijo4, z 8 % zmanjšanjem tveganja za kap6. Tudi Evropska agencija za varnost hrane je odobrila več zdravstvenih trditev v povezavi z magnezijem.

Dopolnitev pestre in ravnotežne prehrane z magnezijem je priporočljivo za vse posamezniki, ki bi radi preprečili subklinično pomanjkanje magnezija, zlasti če želijo doseči optimalno koncentracijo magnezija v telesu in za preprečevanje kroničnih bolezni, vključno z ishemično srčno boleznijo5.

1 Rosanoff A. in sod., 2012. Suboptimal magnesium status in the United States: are the health consequences underestimated? Nutrition Reviews 70; 153–164 2 Grober U. in sod., 2015. Magnesium in prevention and therapy. Nutrients 23; 7:9, 8199-8226 3 NIJZ, 2016. Referenčne vrednosti za energijski vnos ter vnos hranil. 4 Han in sod., 2017. Dose-response relationship between dietary magnesium intake, serum magnesium concentratio and risk od hypertension: a systematic review and meta-analysis of prospective cohort studies. Nutritional Journal 16; 16:26 5 DiNicolantonio J.J. in sod., 2018. Subclinical magnesium deficiency: a principal driver of cardiovascular disease and a public health crisis 5:1 6 Larsson C.S., 2012. Dietary magnesium intake and risk of stroke: a meta-analysis of prospective studies. The American Journal of Clinical Nutrition, 95:2, 362-366 7 Nacionalni portal o hrani in prehrani, www.prehrana.si/sestavine-zivil/minerali/magnezij



Nutrisslim d.o.o., Obrtna cona 29, 1370 Logatec, Slovenija

T: 01 5653040, F: 01 5653042, info@nutrisslim.si

NE ZAMUDI!

Ne zamudi posebnih ponudb, novosti in promocijskih kuponov!

Strinjam se s Pogoji vpisa in se zavedam, da lahko svojo privolitev kadarkoli umaknem.

Spremljajte nas

01 5653040
Pomoč uporabnikom

Oblike plačil

© 2019 Nutrisslim. Vse pravice pridržane.

Vsa vsebina na spletni strani www.nutrisslim.com je informativne narave in ne more nadomestiti nasveta farmacevta ali obiska pri zdravniku.

Web Statistics